FAQ's - Meestgestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling?

We doen er alles aan jou zo snel mogelijk te laten genieten van een zorgeloze nachtrust. Tot het zover is, houden we je per e-mail stap voor stap op de hoogte van de status van jouw bestelling. Ook als er iets wijzigt in de bezorging van je bestelling.

 

Hoewel we met de grootste zorg een indicatie geven voor de levertijd van jouw bestelling, kan het gebeuren dat de uiteindelijke bezorgweek toch anders is dan we vooraf hadden ingeschat. Meer daarover lees je onder het kopje 'Hoe komt het dat mijn bestelling langer onderweg is dan gepland?'.

 

Heb je in de tussentijd toch nog een vraag over je bestelling? Dan kun je hier contact opnemen met onze klantenservice. 

Is het mogelijk om mijn bestelling later te ontvangen?

Wij bezorgen jouw bestelling in de bezorgweek die gecommuniceerd is (met voorbehoud van onvoorziene omstandigheden). Ben je nog niet in de gelegenheid om jouw bestelling te ontvangen? Dan bieden we de mogelijkheid om jouw bestelling tijdelijk bij ons op te slaan en later te laten bezorgen. Dit zijn de voorwaarden: - Je kunt jouw bestelling t/m 13 weken na de oorspronkelijke bezorgweek kosteloos opslaan bij ons. Om hier gebruik van te maken, dien je contact op te nemen per e-mail of kun je bellen naar +31 (0)85 0687 779. - Is het voor jou pas mogelijk om de bestelling later dan deze 13 weken te ontvangen, dan bieden wij deze mogelijkheid ook maar zijn hier wel kosten aan verbonden. De opslagkosten bedragen na 13 weken €19,99 per week en worden in rekening gebracht bovenop jouw orderbedrag. - Je kunt jouw bestelling maximaal één jaar na de oorspronkelijke bezorgweek op laten slaan bij ons.   Heb je andere vragen rondom jouw bezorging of wil je verdere toelichting? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Kan ik de bezorgafspraak wijzigen?

Ben je verhinderd op de afgesproken bezorgdatum? Dan kun je contact opnemen met onze afdeling Planning op werkdagen tussen 08.30 uur en 20.00 uur of op zaterdag tussen 08:30 en 17:00 op telefoonnummer 085 0687 777. Laat ons dit uiterlijk 2 werkdagen voor de bezorgdatum weten.

Wordt mijn bed gemonteerd?

Wij leveren en monteren in heel Nederland en België. Met uitzondering van Texel verlenen wij geen montagediensten op de Waddeneilanden. In de meeste gevallen is de montage gratis. In sommige gevallen bieden wij optioneel montage aan tegen betaling. Dit geldt voor de Online-Only boxsprings. Bij het samenstellen van jouw Online-Only boxspring, kun je in de configurator kiezen voor de optie 'Levering inclusief montage door Swiss Sense' en zijn de kosten hiervoor zichtbaar. De andere optie is 'Gratis levering tot over de drempel'. Wanneer je deze optie kiest, wordt je bestelling dus niet gemonteerd. De levering van jouw nieuwe bed is altijd gratis.    Als de ondergrond niet vlak is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen. Swiss Sense is niet verantwoordelijk wanneer de producten niet passen dan wel niet gemonteerd kunnen worden op de plaats die je in gedachte hebt.   Onze bezorgdienst begint ’s morgens om 7.00 uur met het leveren van producten bij de eerste klant van die dag. Zodra onze professionele en ervaren bezorgers met jouw boxspring zijn gearriveerd, duurt het monteren hiervan ongeveer één uur. Al onze producten zijn zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Onze bezorgers pakken alles zorgvuldig uit op de plaats waar de bestelling geplaatst en/of gemonteerd moet worden. Het verpakkingsmateriaal nemen zij voor je mee retour. 

Wordt mijn oude matras meegenomen?

Het retour nemen van matrassen is een service die wij aanbieden om het je nóg makkelijker te maken. Deze service is alleen mogelijk bij matrassen die met onze bezorgservice worden geleverd. Om de matrassen milieuvriendelijker te kunnen recyclen, vragen wij een kleine bijdrage voor het retour nemen van de oude matrassen. Onderstaand de bijdrage per matras.   Eenpersoonsmatras €24,952 x eenpersoonsmatras €49,901x tweepersoonsmatras €34,95   Om gebruik te maken van deze service vragen we je om je oude matras zelf in te pakken. Gebruik hiervoor de speciale matraszak die in onze winkels beschikbaar is. Heb je geen matraszak? Dan kunnen onze bezorgers je daarin voorzien. Zorg dat je de oude matrassen ingepakt klaar hebt staan voor de bezorgers.

Afspraak maken in de winkel >Stofstalen aanvragen >Vragen over omruilgarantie >

Wij staan voor je klaar

Heb jij een vraag of hulp nodig? Je kunt via de mail of telefonisch contact met ons opnemen. Voor persoonlijk advies kun je het beste direct bellen (0800 39804) met een slaapadviseur of langskomen in één van onze winkels.