Maatregelen Service of Reparatie | Swiss Sense Maatregelen Service of Reparatie | Swiss Sense
Service of reparatie | Swiss Sense Service of reparatie | Swiss Sense

Gaat de service-afspraak voor mijn bed en/of matras nog door?

Wanneer je een probleem hebt met jouw bed, komen onze monteurs zo snel mogelijk bij je langs om het probleem te verhelpen. Door de huidige situatie kan dit momenteel wat langer duren dan je van ons gewend bent.


Heb je al een service-afspraak gepland? Dan gaat deze gewoon door, tenzij we je daar persoonlijk over informeren. Voor eerder uitgestelde afspraken nemen we zo snel mogelijk contact op om de situatie te bespreken en een nieuwe afspraak in te plannen. Je hoeft hier niets voor te doen.


Tijdens de service-bezoeken nemen we extra maatregelen voor de gezondheid en veiligheid van jou en onze collega’s. Daarom voeren we het bezoek momenteel contactloos uit. Dat betekent onder meer dat we geen handen schudden en je vragen om op 1,5 meter afstand te blijven van onze monteurs.

Contact opnemen

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?

Stuur een e-mail
Wij streven ernaar u binnen 3 werkdagen van een reactie te voorzien, met uiteraard een passende oplossing.
Stel je vraag via Facebook Messenger
Reactie binnen 24 uur
Bel 0800-39804

Stuur wegens beperkte bereikbaarheid bij voorkeur een e-mail

Ma-Vr: 08:30 - 17:30 uur