Klacht melden / service aanvraag

Mocht u onverhoopt toch een klacht of serviceaanvraag hebben over een door ons geleverd product? Wij vinden dit heel vervelend en willen dit graag oplossen! Kwaliteit en service staat bij ons voorop en wij zullen er dan ook alles aan doen om voor uw klacht een oplossing te vinden zodat wij dit naar tevredenheid kunnen afhandelen.


Hoe gaan wij met uw klacht- of serviceaanvraag om?

1. Wij zorgen ervoor dat we uw klacht- of serviceaanvraag direct na ontvangst in behandeling nemen en informeren u over het verdere verloop hiervan.
2. Wij onderzoeken met ons serviceteam wat de eventuele oorzaak kan zijn van uw melding.
3. Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
4. Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
5. Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Met het serviceformulier kunt u online of schriftelijk een klacht of serviceaanvraag melden. Het is belangrijk dat u dit formulier zo compleet mogelijk invult, zodat wij een passende actie kunnen ondernemen.


Telefonisch

Wilt u telefonisch uw klacht of serviceaanvraag melden dan kan dit op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur:
Telefoon: +32 (0) 800 398 04



Online

Vul onderstaand serviceformulier zo compleet mogelijk in en door op de knop 'Verstuur' te klikken wordt het formulier automatisch verzonden naar contact@swisssense.com. U ontvangt een kopie van het formulier op het ingevulde e-mailadres.


Hebt u tussentijds vragen?

Dan kunt u een e-mail sturen naar contact@swisssense.com en wij zullen spoedig contact met u opnemen. Vergeet niet om uw naam, adres, telefoon- en ordernummer te vermelden.

LblTaxExcludeText