Bezorgafspraak

Zodra uw bestelling compleet ontvangen is in ons centraal magazijn en dus beschikbaar is voor levering dan nemen wij contact met u op om samen een bezorgafspraak te maken. Zodra de bezorgafspraak is gemaakt volgt onze bevestiging per email waarin de leverdatum aan u wordt bevestigd.

Mocht om wat voor reden dan ook de verwachte levertijd zoals die van te voren is gecommuniceerd via onze website of in de winkel, wijzigen, dan nemen wij tijdig contact met u op om u hierover te informeren.



Bezorgdatum

Komt de afgesproken bezorgdatum u niet uit dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe leverafspraak te maken. Dit kan tot maximaal 5 werkdagen voor levering.



Tijdstip van bezorgen

Wilt u weten wat het tijdstip (bij benadering) van levering is? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 - 17.00 uur. Telefoonnummer: +32 (0) 800 398 04



Levering

Onze bezorgservice begint ’s morgensvroeg vanaf 07.00 uur met het leveren van onze producten. Nadat wij een afspraak met u hebben gemaakt, gaan we ervan uit u thuis te treffen om de goederen in ontvangst te kunnen nemen. Is dit niet het geval, dan ontvangt u een kaartje in uw brievenbus dat de levering niet heeft kunnen plaatsvinden en dient u contact met ons op te nemen om een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen.



Bezorgkosten

In België, Nederland en Duitsland wordt uw bestelling gratis door onze bezorgservice geleverd. Voor de Waddeneilanden (Nederland) hanteren we extra kosten. Voor bestellingen onder € 35,- die met de pakketdienst worden geleverd is dat € 4,95

Hebt u nog vragen of wil u meer informatie over de levering?
Dan kunt u op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen:
Telefoon: +32 (0) 800 398 04 
E-mail: contact@swisssense.be



Voorbereiding

Voordat onze monteurs bij u thuis uw bestelling leveren, zoals bijvoorbeeld een boxspring, willen we u vragen om voor een aantal belangrijke punten zorg te dragen, zoals:

  • Zorg ervoor dat de doorgang in uw woning vrij is van obstakels, dit om schade te voorkomen.
  • De kamer waar het product wordt geplaatst dient voldoende ruimte te bieden zodat onze monteurs met gemak het product kunnen plaatsen.
  • Uw oude bed of matras dient u zelf af te voeren. Dit zal niet door onze monteurs verzorgd worden.
  • Bij plaatsing van een elektrisch verstelbaar bed (met bedlampjes) dienen voldoende stopcontacten in de omgeving beschikbaar te zijn.
  • Woont u op een etagewoning dan maken wij graag gebruik van een lift, tot de 4e etage kunnen wij leveren zonder lift, indien hoger moet er naar een oplossing worden gekeken.

Verpakking

Onze producten zijn zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Onze monteurs pakken alles zorgvuldig uit en nemen het verpakkingsmateriaal mee retour.


Ontvangst en controle

Na ontvangst bekijkt u samen met onze monteur de producten en vragen we u te tekenen voor akkoord en schadevrij ontvangst.

Uiteraard bezorgen wij onze goederen met de grootst mogelijke zorg. Mocht er bij levering onverhoopt schade onstaan bij het leveren en plaatsen van de producten, onze excuses hiervoor. Meld dit dan direct aan onze monteurs zodat zij dit kunnen vermelden op de afleverbon. Tot uiterlijk 48 uur na aflevering kunt u nog mogelijke schade, mits goed gedocumenteerd inclusief foto´s, melden aan onze klantenservice via het online serviceformulier. Swiss Sense is in dit geval gerechtigd een onafhankelijk expert advies te vragen en dit advies als bindend te beschouwen.

Indien bij aflevering niet voldaan wordt aan de aflevereisen die Swiss Sense stelt, is Swiss Sense gerechtigd extra kosten in rekening te brengen op basis van de extra tijd/werkzaamheden die hiermee gemoeid zijn geweest.


Betaling

Onze bezorgservice mag uitsluitend goederen afleveren die geheel zijn betaald of bij aflevering worden voldaan. De bezorgservice is verplicht de af te leveren producten mee te nemen bij het niet voldoen van het totaalbedrag. Wij verkiezen dat het resterend openstaande bedrag voldaan wordt per pin om de veiligheid van onze bezorgers te garanderen.

LblTaxExcludeText