Kleine goederen

Levering via pakketdienst in Nederland en België vindt plaats bij kleine producten zoals bedtextiel, nachtkastjes, bedlampjes en soortgelijke kleine artikelen. U ontvangt dan een email met de Track&Trace gegevens zodat u het pakketje kunt volgen. Wanneer de levering wordt verzorgd door de pakketdienst, dan kunnen wij helaas geen levertijdstip afgeven.

Wanneer u bij het plaatsen van uw bestelling hebt gekozen voor betaling bij levering (onder Rembours), dient u bij bezorging contant het bedrag te voldoen. Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de pakketdienst een kaartje in de bus met een telefoonnummer zodat u contact kunt opnemen voor het opnieuw laten aanbieden van het pakketje.


Grote goederen

Bestellingen van grote producten zoals boxsprings, matrassen lattenbodems etc. worden in Nederland en België en in de grensstreken van Duitsland geleverd door onze eigen bezorgservice. Zie hiervoor de pagina bezorging via Swiss Sense.

Voor de Waddeneilanden en verder weg gelegen gebieden in Duitsland wordt de levering voldaan door een externe bezorgservice. Deze bezorgdienst neemt dan de verantwoordelijkheid voor het inplannen van de bezorgafspraak, levering en montage van de producten.



LblTaxExcludeText