Bezorgafspraak

Zodra jouw bestelling compleet ontvangen is in ons centraal magazijn en dus beschikbaar is voor levering dan nemen wij contact met je op om samen een bezorgafspraak te maken. Zodra de bezorgafspraak is gemaakt volgt onze bevestiging per e-mail waarin de leverdatum aan je wordt bevestigd.

 

Mocht om wat voor reden dan ook de verwachte levertijd zoals die van te voren is gecommuniceerd via onze website of in de winkel, wijzigen, dan nemen wij tijdig contact met je op om je hierover te informeren.



Bezorgdatum

Komt de afgesproken bezorgdatum je niet uit dan kun je telefonisch contact met ons opnemen om een nieuwe leverafspraak te maken. Dit kan tot maximaal 5 werkdagen voor levering.

 

 

Tijdstip van bezorgen

Het tijdstip van bezorging (bij benadering) wordt twee dagen voor levering gecommuniceerd via een e-mail en een sms. Deze worden verzonden naar de door jouw opgegeven contactgegevens. Controleer dus goed of deze gegevens juist zijn.

 

 

Levering

Onze bezorgservice begint ’s morgensvroeg vanaf 07.00 uur met het leveren van onze producten. Nadat wij een afspraak met je hebben gemaakt, gaan we ervan uit je thuis te treffen om de goederen in ontvangst te kunnen nemen. Is dit niet het geval, dan ontvang je een kaartje in jouw brievenbus dat de levering niet heeft kunnen plaatsvinden en dien je contact met ons op te nemen om een nieuwe afspraak in te plannen. Helaas zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen.



Bezorgkosten

Onze bezorgers leveren en plaatsen bestellingen in België geheel gratis vanaf een orderbedrag van € 35,-. Voor bestellingen met een orderbedrag onder € 35,- worden er € 4,95 verzendkosten in rekening gebracht.


Heb je nog vragen of wil je meer informatie over de levering?
Dan kun je op werkdagen tussen 09.00 - 17.00 uur telefonisch contact met ons opnemen:
Telefoon: 0800 398 04

E-mail: contact@swisssense.be

Als je SwissSense.be gebruikt ga je akkoord met ons cookiebeleid. - Lees meer - Verberg dit bericht