Annuleren of wijzigen

Wij kunnen ons voorstellen dat je een bestelling geplaatst hebt, die je later alsnog wilt wijzigen of ongedaan wilt maken. In dit geval dien je dit schriftelijk of per email aan ons te melden.

 

Bestelling wijzigen

Een wijziging van de bestelling van een matras, bedbodem, boxspring of topmatras moet uiterlijk binnen drie dagen schriftelijk of per e-mail doorgegeven worden. Het wijzigen van een order van vier tot zeven dagen na het plaatsen van de bestelling is mogelijk tegen betaling van de kosten. Hiervoor wordt een bedrag van €200,00 in rekening gebracht, ongeacht de hoogte van je orderbedrag. Voor een wijziging die je na zeven dagen doorgeeft, brengen wij de annuleringskosten in rekening zoals omschreven onder het kopje ‘Annulering’. In het geval van artikelen die speciaal conform jouw wensen zijn geproduceerd, bestaat de kans dat de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Indien je in dat geval toch wenst te annuleren, zijn wij helaas genoodzaakt om annuleringskosten in rekening te brengen zoals omschreven onder het kopje ‘Annulering’. Bij een koop op afstand is natuurlijk ook het herroepingsrecht van toepassing.

 

Bestelling annuleren

Wanneer je de bestelling annuleert, ben je een schade vergoeding (annuleringskosten) verschuldigd. Wanneer wij jou nog niet hebben geïnformeerd dat de (deel)levering kan plaatsvinden, bedraagt de schadevergoeding 30% van de koopsom. Indien wij jou al wel hebben geïnformeerd dat de (deel)levering kan plaatsvinden, ben je een schadevergoeding van 50% van de koopsom verschuldigd.

 

Je kunt de bestelling schriftelijk annuleren door een brief te versturen naar Swiss Sense, afdeling Klantenservice, Jagersveld 15, 5405 BW UDEN (NEDERLAND) of een e-mail te versturen naar contact@swisssense.be. Vermeld duidelijk de volgende gegevens in je bericht:

  • ordernummer;
  • naam;
  • adresgegevens;
  • reden van annulering.

Indien je een bedrag hebt aanbetaald, zal dit verrekend worden met de verschuldigde annuleringskosten.