Maatregelen bezorging | Swiss Sense Maatregelen bezorging | Swiss Sense
Matras bezorging | Swiss Sense Matras bezorging | Swiss Sense

Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog bezorgd?

Alle gemaakte bezorgafspraken gaan op dit moment door. Voor de veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers, nemen we bij de bezorging wel een aantal extra maatregelen, waarvoor we je medewerking vragen. Welke maatregelen dat zijn, lees je bij ''Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?''

Bezorging | Swiss Sense Bezorging | Swiss Sense

Loopt de bezorging van mijn bestelling vertraging op?

De bezorging van jouw bestelling loopt op dit moment geen vertraging op, tenzij we je daarover persoonlijk informeren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw bed en/of matras op het afgesproken moment door ons wordt geleverd.

Oude matras retour? | Swiss Sense Oude matras retour? | Swiss Sense

Ik heb bij de aankoop van mijn bed of matras aangegeven van de oude matrassen retourservice gebruik te maken. Welke voorbereidingen moet ik treffen?

Wanneer je voor 1 oktober 2020 een bed of matras hebt besteld en hebt aangegeven van deze service gebruik te willen maken, dan vragen we je om je oude matras zelf in te pakken. Gebruik hiervoor de speciale matraszak die in onze winkels beschikbaar is. Heb je geen matraszak? Dan kunnen onze bezorgers je daarin voorzien. Let op: vanwege extra hygiënemaatregelen is het bij bestellingen die na 1 oktober 2020 zijn geplaatst, helaas niet mogelijk om van deze service gebruik te maken.

Maatregelen bezorging | Swiss Sense Maatregelen bezorging | Swiss Sense

Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?

De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers staan voorop. Daarom nemen we bij de bezorging van bestellingen een aantal extra maatregelen waarvoor we jouw medewerking vragen:


  • Onze bezorgers blijven bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts thuis én starten de dag met een temperatuurmeting. Alles voor de veiligheid van onze klanten en collega’s.
  • Heb jij (of hebben jouw huisgenoten) zelf gezondheidsklachten zoals hoesten, verkoudheid of koorts, of zit je in quarantaine op het moment van je bezorgafspraak? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via een van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. We zullen dan een nieuwe bezorgafspraak met je inplannen.
  • Zorg er allereerst voor dat jouw slaapkamer voor de bezorgafspraak leeg en schoon is en dat de doorgang naar je slaapkamer helemaal vrij is. Denk hierbij aan de doorgang buiten, de gang of hal, het trappengat en de overloop en zet waar mogelijk alle deuren open.
  • Onze bezorgers bellen je ongeveer een half uur voor de bezorgafspraak. Zijn er bijzonderheden waarmee zij rekening dienen te houden of heb je gezondheidsklachten? Geef dit dan direct aan hen door.

  • Onze bezorgers dragen bij de bezorging een mondkapje en bezorgen jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat zij geen handen schudden. We vragen je om minimaal 1,5 meter afstand te houden van onze bezorgers en tijdens de montage, indien mogelijk, in een andere ruimte te wachten.
  • Zodra onze bezorgers klaar zijn, vragen zij je om een handtekening te zetten. We verzoeken je om hiervoor een eigen pen te gebruiken.
  • We vragen je dringend om vooraf te betalen of te betalen met PIN, wanneer mogelijk. Mocht dat niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling.
  • Onze bezorgers nemen extra hygiënemaatregelen in acht. Zij nemen wegwerphandschoenen en desinfecterende reinigingsmiddelen mee.

Contact opnemen

Geen antwoord op je vraag kunnen vinden?

Stuur een e-mail
Wij streven ernaar u binnen 3 werkdagen van een reactie te voorzien, met uiteraard een passende oplossing.
Stel je vraag via Facebook Messenger
Reactie binnen 24 uur
Bel 0800-39804

Stuur wegens beperkte bereikbaarheid bij voorkeur een e-mail

Ma-Vr: 08:30 - 17:30 uur