Maatregelen coronavirus

Swiss Sense houdt de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten hebben onze hoogste prioriteit. We volgen daarbij de richtlijnen en adviezen van het FOD volksgezondheid. Als gevolg hiervan nemen wij een aantal maatregelen, waarover we je graag informeren.

Bezorging

Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog wel bezorgd?

Alle gemaakte bezorgafspraken gaan op dit moment door. Voor de veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers, nemen we bij de bezorging wel een aantal extra maatregelen, waarvoor we je medewerking vragen. Welke maatregelen dat zijn, lees je bij 'Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?

Loopt de bezorging van mijn bestelling vertraging op?

De bezorging van jouw bestelling loopt op dit moment geen vertraging op, tenzij we je daarover persoonlijk informeren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw bed en/of matras op het afgesproken moment door ons wordt geleverd.

Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?

Bezorging

Wordt mijn nieuwe bed en/of matras nog wel bezorgd?

Loopt de bezorging van mijn bestelling vertraging op?

Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging van mijn bed of matras?

De veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers staan voorop. Daarom nemen we bij de bezorging van bestellingen een aantal extra maatregelen waarvoor we jouw medewerking vragen:

  • Wij volgen de richtlijnen en adviezen vanuit het FOD Volksgezondheid. Dat betekent dat onze bezorgers bij gezondheidsklachten zoals hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts thuisblijven.

  • Heb jij (of je huisgenoten) zelf gezondheidsklachten zoals hoesten, verkoudheid en/of koorts of zit je in quarantaine op het moment van je bezorgafspraak? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via een van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. We zullen dan een nieuwe bezorgafspraak met je inplannen. 

  • Zorg er allereerst voor dat jouw slaapkamer voor de bezorgafspraak leeg en schoon is en dat de doorgang naar je slaapkamer helemaal vrij is. Denk hierbij aan de doorgang buiten, de gang of hal, het trappengat en de overloop en zet waar mogelijk alle deuren open.

  • Onze bezorgers bellen je ongeveer een half uur voor de bezorgafspraak. Zijn er bijzonderheden waarmee zij rekening dienen te houden of heb je gezondheidsklachten? Geef dit dan direct aan hen door. 

  • Onze bezorgers leveren jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat zij geen handen schudden. We vragen je om op minimaal 1,5 meter afstand van onze bezorgers te blijven en tijdens de montage, indien mogelijk, in een andere ruimte te wachten.

  • Zodra onze bezorgers klaar zijn, vragen zij je om een handtekening te zetten. We verzoeken je om hiervoor een eigen pen te gebruiken.

  • We vragen je dringend om vooraf te betalen of te betalen met PIN, wanneer mogelijk. Mocht dat niet mogelijk zijn, vermijd dan handcontact bij een contante betaling. 

  • Onze bezorgers nemen extra hygiënemaatregelen in acht. Zo hebben zij wegwerphandschoenen en desinfecterende reinigingsmiddelen mee. 

  • Vanwege de extra hygiënemaatregelen zijn we helaas genoodzaakt om vanaf heden geen gebruikte producten meer retour te nemen, waaronder (oude) matrassen of kussens. We begrijpen dat dit vervelend is, maar vragen je om zelf zorg te dragen voor de afvoer van je oude matras. Bekijk de website van jouw gemeente of het containerpark bij jou in de buurt voor de inlevermogelijkheden.

Nemen jullie mijn oude matras nog steeds retour?

Vanwege de extra hygiënemaatregelen zijn we helaas genoodzaakt om vanaf heden geen gebruikte producten meer retour te nemen, waaronder (oude) matrassen of kussens. We begrijpen dat dit vervelend is, maar vragen je om zelf zorg te dragen voor de afvoer van je oude matras. Indien gewenst kunnen onze bezorgers je voorzien van matraszakken, zodat je je oude matras goed kunt verpakken voor opslag of vervoer. Bekijk de website van jouw gemeente of neem contact op met het containerpark bij jou in de buurt voor de inlevermogelijkheden. Heb je andere vragen over het retourneren van gebruikte producten? Neem dan contact met ons op via een van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina.

Service of reparatie

Er staat een service-afspraak gepland voor mijn bed en/of matras. Gaat dit nog door?

Vanwege de extra maatregelen komen onze servicemonteurs op dit moment alleen bij je langs in geval van spoed. Onder spoed verstaan we dat je in een situatie zit waarbij jouw nachtrust in het geding komt. Alle overige serviceafspraken worden uitgesteld. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw situatie te bespreken. We begrijpen dat dit erg vervelend is, maar hopen op je begrip. 

Onze winkels

Zijn de winkels van Swiss Sense geopend?

Alle Swiss Sense winkels in België zijn vanaf 18 maart tot nader order gesloten. Wel kun je 24/7 terecht in onze webshop en ook hier kunnen wij je van een persoonlijk slaapadvies voorzien. Gebruik hiervoor de chat-knop in onze webshop.

Onze webshop

Kan ik nog steeds online een bestelling plaatsen?

In onze webshop is ons complete assortiment verkrijgbaar en kun je 24/7 terecht. Met onze online configurator stel je heel eenvoudig zelf je eigen boxspring samen en de matraswijzer helpt je bij het vinden van het beste matras voor jou. Laat je daarnaast inspireren en ontdek alle acties.

Hoe kan ik online persoonlijk advies ontvangen?

Onze slaapadviseurs voorzien je graag van een persoonlijk slaapadvies. Online kan je hier gebruik van maken via de chat-knop in onze webshop of telefonisch via 0800-39804 Onze slaapadviseurs geven je dan antwoord op al jouw vragen om zo tot een passend advies te komen. We zetten alles op alles om ook in deze tijden ervoor te zorgen dat je het bed vindt dat bij jouw wensen en behoeften past en zo de nachtrust krijgt die je verdient.

Klantenservice

Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe kan ik jullie het beste bereiken?

Vanwege de extra maatregelen voor onze medewerkers, zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent. We verzoeken je daarom gebruik te maken van het contactformulier op onze website of via één van de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. We doen er alles aan je zo goed mogelijk van dienst te zijn en bedanken je voor je begrip.

Wij staan voor je klaar

Heb jij een vraag of hulp nodig? Je kunt via de mail of telefonisch contact met ons opnemen. Voor persoonlijk advies kun je het beste direct bellen (0800 39804) met een slaapadviseur of langskomen in één van onze winkels.